Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

monday , en nu hårdag.

Kategori: allt&inget.

godagen alles man ,
ännu en helg som har passerat och den sprang iväg som förra.
i fredags var det en underbar middag med familjen och mormor.
massor med skaldjur och andra läckerheter.
efter att ha kört hem mormor blev det en film hemma hos lillsis.
gick sen och väntade på min underbara älskling.
efter jobb dök han upp och då somnade vi gott tillsammans.

lördagen upp och fixade frukost på city gross.
sen blev det frukost i sängen med adam , mys som alltid.
en sväng på stan med tulle sen innebandy neråt landet.
kvällen blev det avskedsmiddag hos klara med tjejerna.
till slut hem till adam för ännu en natts härlig sömn.

söndag var det innebandy som gällde , match mot fch.
vinst med 8-0 men annars inget att skrika hej för.
sen hem till tulle för oth och lite filmtittade.
sov även hos tulle i natt för att hon skulle upp i morse.

så idag började mitt nya liv.
det blev en promenad i morse sen en nyttig frukost,
och till mellan mål tog jag mig en sån där lång gul sak.

efter jobb blir det frissan och äntligen blir jag kanske lite snygg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: