Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

thats what friends are for.

Kategori: allt&inget.

igår var det en tung dag, jag kan inte förstå hur man bara gör som man gör. jag blev grymt ledsen på allt och nä det sög verkligen. efter att ha varit på hemmakväll sen på citygross var det dags för att walka hem till bästa elise. när jag gick där och lyssnade på ipoden kände jag tårarna och det var bara att stänga av ipoden annars hade det kommit rejält. när man lyssnar på musik tänker man helt för mycket. så jag höll tillbaka och gick vidare till elise. hos elise hängde hon och sara oc efter mig dök även tessan upp. när jag började berätta om det hela brast det och jag fick gråta ut en sväng. danne blev nog skräckslagen och hamnade direkt i en bruds känslosvall. tack och lov missade li min lilla attack..haha men efter att ha gråtit ut hos vännerna blev allt bra och det är då man är som gladast över att ni finns. tack för att ni bara lyssnade, det är ofta det ända som behövs. ni är bäst girls ♥ kvällen bestod sen av tv tittande och gott tilltugg. jag hade med mig mörk choklad, vindruvor och cola light. men det blev ett riktigt plockebord till slut. och jag gillade den nya idol juryn men tyvärr är det väldigt få idoler i sverige. tack och lov för poplandet USA ;)


bara för jag gillar denna bilden ♥ idol nästra!

just det tulle är fortfarande sjuker och det är synd om henne.
men som den snälla syrran jag är så har jag lånat ut min säng.
krya på dig lillsis ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: