Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

längesedan

Kategori: allt&inget.

med mitt bloggande är jag inte så speciellt duktig.
idag är den valborg & detta ska givetvis jag & mina fina vänner njuta av.
det blir en tur till ön som ligger mellan Landskrona & Hven.
vet ni vad jag menar då?

annars var jag i stockholmo för sådär 2 veckor sedan
innebandyn var trevlig & tjejerna med
fast lördag kvällen bjöd på sjukdom & samma med söndagen
där låg jag med huvudet i toan & njöt av att jag förlorade sådär 3 kg.

äntligen har jag fått en ny mobil and I LOVE IT !
tack sofie för stödet på väla igår. utan dig att jag säkert kommit hem med en ful röd mobil.
nu har jag istället en snygg nokia som känns så affärsaktig.

nä nu ska jag snart packa lite & se till att mina kläder åker upp från golvet.

innan dess bjuder jag på en liten partylåt.

Kommentarer

  • Kusin J säger:

    Jag kan dessvärre inte idag... ska vinka adjö till Kajsa, Lina och Malin som lämnar landet imorgon... typiskt!

    2009-05-05 | 11:42:14
    Bloggadress: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: