Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

snart smäller det.

Kategori: allt&inget.

imorgon är det en minisemester som gäller.
jag behöver verkligen det. men trista vardag går mig på nerverna.
idag ska jag i alla fall vara lite av en tvätterska & tvätta för fullt.
både jag och tulle behöver rena kläder till helgen ju.
jag har varit av med en skjorta under en tid och idag hittade jag den.
den låg bland tulles smutstvätt , hur den hamnat där vet jag ej.

nä nu ska jag dricka upp kaffet sen drar jag till CG och handlar lite mer tvättmedel.
lunchen kommer ätas hemma hos världens bästa mormor.
ja vår underbara mormor , zelina !

lite innebandy bilder nu när vi ska på "innebandysemster"
detta var på den goda tiden då tulle var en #25 i falcons

       

      

Kommentarer

  • l-o säger:

    Du var tvungen att ha med fotot när jag prylat dig va? ;-)

    2009-04-16 | 10:45:37
    Bloggadress: http://saralo4.blogg.se/
  • Mary säger:

    vilka underbara foto? Tacka fan för vi ska ta nya bilder i helgen :)



    Fika ikväll väl?

    2009-04-16 | 11:43:06
    Bloggadress: http://holymary.blogg.se/

Kommentera inlägget här: