Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

2009

Kategori: allt&inget.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nä jag sparar det till superåret 2010
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja
4. Dog någon som stod dig nära?
5. Vilka länder besökte du? Danmark, skärpning till 2010
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja efterom 2009 inte vara bästa året
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 16 augusti minns jag alltid
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag kämpade på trots att året började skit dåligt.
9. Största misstaget? Inget
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte mer än vanligt
11. Bästa köpet? underbara tights, fina fina mys tröjor
12. Vad spenderade du mest pengar på? SKIT
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? JA
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Hotelroom ;)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare till en början
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit skit
18. Hur tillbringar du julen? Med min älskade familj & släkt <3
19. Blev du kär i år? Jag var kär när året började
20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl
21. Bästa boken du läste i år? Alla jävla twilight böcker
22. Största musikaliska upptäckten? -
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Vagabond boots , JAG ÄLSKAR DOM!
25. Något du önskade dig men inte fick?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade, åt middag med familjen, mormor, farmor plus Sara, spelade golf och kvällen avslutades med Adam.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, som sagt årets början var inte helt hundra.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Back to black
29. Vad fick dig att må bra? All kärlek från mina vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Edward Cullen
31. Vem saknade du? Ibland saknade jag allt & alla
32. De bästa nya människorna du träffade? Min chef

Kommentarer


Kommentera inlägget här: