Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

en ledig dag

Kategori: allt&inget.

denna dagen har jag längtat så mycket efter, ja en ledig dag sådär mitt i veckan är helt kanon. men min lediga dag började att mobilen ringde 07.16, det var kära pappa som behövde sitt statoil kort. det var bara att hoppa upp hur sänge, precis när jag reste mig upp plingade det till i mobilen. det var chefen som frågade om jag kunde öppna då tåget var försenat. så ja det var bara att slänga på sig kläderna springa ner och möta pappa för att sedan åka till jobb. nu sitter jag i soffan på löpargatan och funderar om jag ska äta något eller kanske göra lite julgodis. i eftermiddag bär det i alla fall av mot väla tillsammans med johnsson. lite julklappsinhandling. & lina förlåt att jag inte mailat, jag suger helt enkelt. men jag har fortfarande ingen aning om nyår, men jag lovar att uppdatera dig om det. när kommer du hem? är du hemma juldagen? du vet att jul i sverige är det bäst.

nä nu ska jag fundera vidare om det blir lunch eller julgodis? tjoff!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: