Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

en mysig dag

Kategori: allt&inget.

ja jag och min kära bästis hänger i den tillfälliga lyan, har krängt lite pizza, druckit lite julmust & satt lite stjärnor på min kropp. vi har tittat oth, gg och cu vilket inte suttit helt fel.

annars har jag shoppat julgran, jobbat, hängt och bara haft det bra. en lugn och skön söndag helt i min dag. hittade lite bilder från gårdagen i ninas blogg, givetvis var man tvungen att sno några eftersom min kamera aldrig används men det kommer bli skärpning på den sidan.

imorgon ska jag lära mig lite kontor saker annars blir det mys med tjejerna, bowling och häng hos tessan.

nä nu ska vi glo vidare på tv:n och mysa lite. men nä jag & sara myser inte tätt intill vi bara hänger.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: