Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

hejsan alla små sötnosar

Kategori: allt&inget.

idag är det sista fredagen innan jul, sen nästa vecka är det vara JUL för hela slanten. jag älskar julen, julen är mysig, fin & helt underbar. kan nog bero på att julen är en tid då jag myser med mina nära & kära. kan bero på att hela min älskade släkt samlas. det beror på många anledningar.

hela förmiddagen har jag spenderat tillsammans med världens bästa zelina, min fina mormor. vi var på netto, bankärenden och lite fika klämde vi också in. min söta lilla mormor, världens starkaste! nu vid julen tänker jag mycket på mina nära&kära. jag hade aldrig nog kunnat vara så lyckligtlottade med så bra människor runt mig. finns nog ingen som hade kunnat ha så underbar mormor och en så underbar farmor. dom ställer alltid upp och har alltid gjort. jag önskar jag vore bättre mot dom, allt från att ringa och säga hej eller bara hälsa på. jag tänker även ofta på morfar och farfar, men fast dom inte finns i livet tror jag hade de nog håller koll på oss. kan tänka mig att dom sitter där på julafton, dricker lite öl&snaps och ler för fullt när de tittar på oss när vi firar jul för fulla muggar. sen tänker jag på mina underbara föräldrar, fina systrar och världens bästa kusiner, ni är så otroligt viktiga och ni är ett otroligt stöd i alla lägen. ja vårat blod måste vara jävligt tjockt!

& mina fina älskade underbara vänner, ni ska ej få glömmas. ni behöver inte många ord. HELT FANTASTISKA!
jag är kär i mina vänner men absoult inte på ett sexuellt sätt ;) haha nä ni vet på det sättet att bara deras umgänge lyser upp en mörk dagen. eller att ett sms som egentligen är oviktigt kan få en att känna sig väldigt viktigt. tack för att ni ställer upp vid svåra tider och ännu mer tack för att ni göra dom bra tiderna ännu bättre.

nä nu ska jag fortsätta sega i soffan, om sådär 30 drar man till jobb. JOBBA JOBBA JOBBA!


& tack till familjen, släkten, vännerna & laget för att ni alltid är så jävla bra ♥

 

 

ps. MARIA & ERIC, jag har nu vattnat era blommor och hoppat lite extra på golvet. jag hoppas ni njuter och har det bra. det gör jag, men lite saknar jag mor&far ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: