Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

mycket dålig med uppdaterandet

Kategori: allt&inget.

today monday, ohhh lovely monday.
helgen i kort då.
fredag jobb till 22 sen träffade jag upp tulle, balle & L-O för filmtittande.
det blev flickan som lekte med elden, ja lagom mysigt hade vi.

lördag blev det träning, jobb & vin. även en sväng på stan tillsammans med sara&elise.
elise, du är duktig på ditt jobb. sara, du är duktig i skolan! glöm inte att ge era vänner beröm!
jag tycker alla mina vänner är grymt duktiga på det dom gör, så ger er nu en klapp på axlen.

igår söndag & dagen sprang iväg. lite center syd, lite bakande, lite middag, lite sol, lite jobb & lite mys. en söndag helt i min smak i alla fall.

nä nu ska man snygga till sig sen bär det av mot världens bästa EH.

ikväll innebandy, landskrona-stanstad. jaaaadå! förlorar LA beror på på att inte nr 19 spelar & förlorar stanstad beror det på att nr 25 inte spelar. enkel matte. nä skämt&slido jag kommer givetvis heja som attan på er tjejer, kick nu asssss & sätt bollarna där dom ska vara. så laddar jag upp inför semi ;) enföralla,allafören ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: