Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

gör mikaela mål, då gör jag det också.

Kategori: allt&inget.

idag lördag & sista matchen för säsongen.
är väl så både på gott & ont.
lite skönt kommer det faktiskt att bli, kankse kan jag ta tag i joggingrunder.
eftersom jag inte precis är någon storpoängplockare så bryr jag mig
inte om mål & ass. men idag ska jag göra mål, om nu mikaela gör det.
så om mikaela gör mål i F15´s match så gör jag det i damernas.
& dom flesta vet vem som leder poängligan i F15.

nä nu ska jag fortsätta uppladningen sen är det innebandy, fest & dans som gäller.

let´s rock dude!

Kommentarer

  • mikaela säger:

    haha gabby du är bäst haha :) <3

    jaa det är jag som leder :D <3

    men nu gjorde jag ju inte något mål haha :) <3

    inte i damerna i heller men jag gjorde ju 1 assist i f15 :) <3

    2009-02-28 | 19:32:41
    Bloggadress: http://mikaaaaaela.blogspot.com
  • Lina säger:

    Nå, blev det något mål? ;)

    2009-03-02 | 19:03:47
    Bloggadress: http://linabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: