Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

inlägg från tulles palats

Kategori: allt&inget.

tjenixen gott folk,
nu sitter jag i tulles soffa och myser med mjukis.
tuller & löffemanne håller på att laga mat till oss.
vi ska äta bakadpotatis och annat gott.
så här firar jag alla ♥ dag & det är underbart.
annars har dagen varit kalas & innebandy.
igår var jag med om en sån där film sak, sånt som bara sker i filmer.
det var väldigt trevligt & såna saker borde ske oftare enligt mig...haha

nä nu ska jag lyssna på lili & sussi sen ska jag heja på MÅNS!
för alla vet att måns ska ta hem det, måns CARA MIA måns, kan det bli bättre.

trevlig kväll gott folk & kärlek till er alla.

Kommentarer

  • Julia säger:

    Update! Bra Gabbs :) ses ikväll

    2009-02-16 | 10:16:47
    Bloggadress: http://juliagabriella.blogg.se/
  • Lina säger:

    Åhh önskar det gick att hitta bakad potatis här, och tsatziki...va gott. Önskar jag var där i all melodifestivalsyra. Hur sjuk är det inte att jag har gått och nynnat på lilli & sussi nu när du nämner det. "Bara du och jag en sista gång...". Läst min blogg Gabbsan? Har ju faktiskt kommenterat till dig i inläggen. Läser maniskt trean nu! Köper fyran i veckan. Puss

    2009-02-17 | 20:08:13
    Bloggadress: http://linabina.blogg.se/
  • Andreas Pålsson säger:

    En snabb titt i kalendern säger att rara fröken Gabriella har en ny dag att fira och denna gången är det inte alla-hjärtans-dag utan din namnsdag! Gratulerar hjärtligast på namnsdagen... Måste ju hålla bloggtemat;-)



    Förresten så glömde du nämna vad du tyckte om den tajta gula tröjan, eller det som var innanför, ha ha! Tänk på det så återkommer jag om den saken:-)

    Du får allt tänka på vad du önskar dig!



    Mycket kärlek till dig också!

    2009-02-19 | 17:24:45

Kommentera inlägget här: