Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

ska vi byta huvud

Kategori: allt&inget.

detta är tredje dagen i rad mitt huvud inte hänger med.
huvudet har ont, jag är trött & mår lite smått illa.
men det går över snart hoppas jag,
ska ladda ipoden med musik sen ska jag ut & traska.

gårdagen hos sessan var trevlig.
försvann ett tag för göra ett uppdrag.
lite efter ett begav sig taxi gabby hemåt.
precis då ringde telefonen & givetivs kunde jag inte säga nej.
så för tredje gången på ett X antal timmar begav jag mig till lund.
jag hämtade världens bästa lillasyster och fick hem henne i säkerhet.
det är inte ofta jag ogillar att köra bil men igår var inget kul.
på vägen ut mot motorvägen känner jag glid under däcken
& jag börjar nästan gråta. haha men såklart hände inget.
resten var bilfärd gick bra trots pissigt underlag.

kvart i tre var jag hemma och då blev det sängen och lite sex & the city

söndagen bjuder på söndagsmiddag med familjen, farmor & mormor.
sen säkert en vanlig söndagskväll med mys & tv tittande.

Kommentarer

  • Bira säger:

    SÖK =)

    2009-02-23 | 11:47:14
    Bloggadress: http://filipanics.blogg.se/
  • Lina säger:

    Lägg till yrhet så har du vad jag har...vilket jag tror är jobbångets och inte alls för lite mat och dricka. Nu börjar boken bli riktigt spännande:) Kan skicka den till dig om du vill läsa på eng, men jag tänkte att du kanske vill samla den fjärde oxå.

    Miss U! Puss

    2009-02-23 | 15:44:07
    Bloggadress: http://linabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: