Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

07.00

Kategori: allt&inget.

07.00 va tiden som jag började jobba idag.
kändes jobbigt men gud vad glad jag är över min tidiga morgon.
detta innebär att 15.30 går jag ifrån jobb för att träffa sara & maria.
vi ska ta en liten shoppingrunda sen blir det sushi & bedömande av ens innebandy.
efter det hämtar vi upp tuller och beger oss norrut.
håller med maria om att en drink på inferno hade inte suttit fel men den spara vi tills imorgon.
då går vi ner & skålar för 3 poäng och att vi är ett jävligt härligt gäng.
söndagen kommer spenderas söderut först nova sen heja på tulle.

nu laddar vi inför 15.30 då helgen börjas, en bra helg helt enkelt.

     

bilder på snygging1, snygging2 & snygging3. happy new year ♥

Kommentarer

  • Tissan säger:

    Hej bästa gabbs :) saknar dig! Hoppas att din jobbedag går fort! Puss puss

    2009-01-23 | 09:20:03
  • Tissan säger:

    God morgon bästa gabbs :) saknar dig! Hoppas att din jobbedag går fort! Puss puss.

    2009-01-23 | 09:22:08
  • Tissan fissan säger:

    nu har jag sett det senaste the city avsnittet, vill bara se mer!! lovely!

    2009-01-23 | 09:51:45

Kommentera inlägget här: