Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

dessa lovemovies

Kategori: allt&inget.

alla mina vänner vet att jag är svag för Jane Austen kärlek.
min favorit film är stolthet&fördom och jag har mr darcy som drömkille.
igår hade jag bestämt mig på att hyra en ung jane austen.
såklart var den uthyrd på hemmakväll & därför köpte jag den istället.
så igår efter träningen begav jag mig till malin där jag skulle spendera natten.
jag gick ut en sväng med dogge och sen kokade jag te och hade myspys.
där låg jag i världens bästa soffa och kollade på en ung jane austen.
& vad ska jag säga. jag blir helt bölig av såna filmer and i love it.
det var kärlek , mycket smärtsam sådan men väldigt vacker.

idag onsdag & packning står på tur.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: