Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

.

Kategori: allt&inget.

vad jag bryr mig om nu
är att du kommer nära mig
även om det är för sent att älska dig
vad jag bryr mig om nuär att från samma säng
lyssna till samma regn

vad jag bryr mig om nu
är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss
vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge
hjärtat rakt ut

vad jag bryr mig om nuär att du ligger vaken
i morgontimmen när regnet slår mot fönstret
och det låter som nån går på dig
vad jag bryr mig om nuär att du då ser det
hur smutsigt livet blivit

och vad jag bryr mig om nu är att se din blick så sårad
när alla löften klingar falskt
nästa gång du lovar någon allt
vad jag bryr mig om nu
är dina armar om migäven om jag vet att jag måste glömma dig

vad jag bryr om är att se dig gråta
för jag har gråtit
och du ringde aldrig
vad jag bryr mig om nu är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks till dig

vad jag bryr mig om är att se som i slowmotion
när du går sönder inuti
så som jag gjorde det
vad jag bryr mig om nu är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks till dig.



i april 2008 hade jag & adam ett uppehåll som ledde till att vi gjorde slut. efter ett tag blev vi tillsammans igen. därför är det som hände i våras inte samma sak eftersom nu är det slut på riktigt. denna gången försöker vi inte hitta anledningar att träffa på varandra.denna gången är der slut föralltid & därför känns det jag skrev i min blogg då så mycket mer nu.
saknaden finns där alltid.

förlåt att jag bara deppbloggar men det är svårt att kommer över en kärlek. varje dag tror jag att det ska bli bättre men gör bara så ont. det var inte så är det skulle bli , det skulle inte ta slut såhär & inte nu. det var säkert bäst att det skulle ta slut, men det är svårt att se nu. jag vet att jag kommer att komma över det, jag vet att mister man en står där tusen åter. men adam var den jag ville ha och den som jag ville ge allt. vi träffade varandra fel tidpunkt i våra liv,
nä gott folk detta var mitt sista depp inlägg och nu ska jag ta tag i mig själv. ledigheten kommer både lite bra men ändå lite dåligt. vill bara spendera mina lediga dagar med adam, som när vi hade det som bäst. igår var det precis ett år sedan som jag och adam stod där  på torget och det fanns inget annat än vi. det var kvällen jag sakta men säger började ge mitt hjärta till honom.

2008-04-29 http://gabbyflabby.blogspot.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här: