Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

& ett gästinlägg av min bro

Kategori: allt&inget.

Ande är jätte ful.
För alla som inte vet vem Ande är, ska jag berätta för er nu.
jag vill nämligen att alla tar del av detta så när ni ser honom så kommer ni att förstå exakt vad jag menar och tycka synd om honom.

Ande eller alias Fetnäsa, ducki, jätte ful och liten snopp även kallad MINi.
Han är min arbetskamrat
han är kort klippt (typ) ungefär jugge frilla, snacka om wannebi.
han är väl 1.85 com lång
förutom det så har han världens största Näsa, den börjar liksom i pannan typ på något sjukt sätt in växt på något hemskt sätt.
Man kan jämföra det som att han har fötts utur en Elefants arsle.
Inte det att han liknar Dumbo på något sätt för han har inte stora Öron, utan det är bara hans gigantiskt Näsa.

jag tycker att Gabby får lägga upp en bild på honom, så kommer ni förstå mitt problem med detta vanskapliga ansikte som jag tvingas att se på nästan varje dag.
Får faktiskt svårt att sova vissa kvällar, eller träffa tjejer,

Men vad vi kan göra åt detta är typ skänka 1000kr så kan vi lägga in honom på citadell kliniken i Landskrona,
ärligt talat tror jag inte det skulle hjälpa mig. Vi måste nog bara avlida honom eller (put him down) som vi säger på engelska.

snälla jag försöker sträcka ut här med mitt problem med denna hemskat fula människa med en sån Gross Nase,
har ni tips på vad man göra eller något bara.
kommentera då.

p.s.  desperat kille. behov av hjälp.

Kommentarer

  • Kusin J säger:

    förstår ingenting, men det var roligt :)

    2009-01-30 | 14:51:45
    Bloggadress: http://jojooo.blogg.se/
  • Sofie säger:

    hahahhha för fan svårt at gissa vem som är gästbloggaren.. :)

    2009-01-30 | 14:56:12
    Bloggadress: http://www.sofie-caroline.blogspot.com
  • Målarn' säger:

    Ooo denna noosie!



    Gick i samma klass som denna man i två år och jag ljuger inte, den växte fanimej under tiden..



    Det var t.o.m så att tanterna i cafeterian reagerade start på den allt för stora och växande näsan, den vill liksom inte sluta växa. Ett tag var det även snack om att andes näsa skulle få betala extra för att få komma med på klassresor och senare på balen..



    Men ska man vara allvarlig så har det varit rätt synd om ande genom åren, tänk dig själv att knappt komma ut ur sin egen mor pga sin näsa, eller en gång när han fastnade i vattenrutschkanan på badet och brandkåren fick klippa loss honom med jättesaxen.



    Måste säga att de enda som haft riktig nytta av andes näsa är vi som umgåtts med honom, tänk dig själv vilken enorm hjälp han har varit för oss när vi stått i krogköer, ande har aldrig svikit, som en sann hjälte har han vikt sina näsvingar över oss.



    Ande kan faktiskt inte hjälpa sin stora näsa men om jag ska vara ärlig så borde han för längesen ordnat upp en stympning av jätten.



    Tack för mig.



    2009-01-30 | 16:58:08
    Bloggadress: http://andes.näsa.är.en.nationell.anlägenhet.
  • chriss keller säger:

    kan inte mer än att instämma med skribenten!

    2009-01-31 | 19:54:40
  • chriss keller IGEN säger:

    lite överdålig uppdatering på din BLOGG...

    2009-02-06 | 13:49:07
  • Lucas S säger:

    Håller med Keller. vad händer Gabby?

    2009-02-09 | 11:34:23

Kommentera inlägget här: