Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

& jag trampar på

Kategori: allt&inget.

idag söndag & klockan är runt halv elva. klockan elva ska jag vara färdig
då ska jag hämta tulle vid venbåten sen bär det av mot hennes hemmaplan.
helgen har som alltid sprungit i vägen & det är bara bra.
fredag var det mys&slappe hos fröken l-o men när de andra begav sig hemåt
tog jag och sara tag i varandra och begav oss ner mot city. där blev det drink & skitsnack.
efter ett att väntat på bussen tillsammans med bästisen så trampade jag sedan hemåt.

lördag gick jag bort till min kära frisör för att få se syrran lockad.
tulle skulle på bröllop & lite behöver man bli tillpiffad då.
jag fick äran att sminka henne & visst fixade jag det.
ner till ven båten & vinkade hejdå till tulle och min kära elise.
ja både syrran och en av det bästa vännerna skulle på bröllopet.
ja tänk när mina vänner ska gå den vägen och tänk när det är ens egna tur.
jag ser framemot den dagen. för jag är en familje tjej, thats it.

på kvällen åt jag middag med världens bästa föräldrar och världens bästa vän.
sen kom taxi loffe och då begav vi oss hem till henne för att spela spel.
spelet var sådär men umgänge med vännerna hyllas alltid plus lite vin.
vid tolvsnåret blev det staden tillsammans med sara, lina & mary.
först inferno och appeltini och till sists tycho. efter det gick man hemåt.

nä nu ska jag klä mig sen innebandy & sen myskväll.



& dig är jag besviken på !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: