Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

nu glömmer vi det trista

Kategori: allt&inget.

jag skulle ju skriva om jul/nyår 2008, men eftersom det var lite trist hoppar vi det. i stället satsar jag helt & hållet framåt och jag kom idag på att detta året kommer nog bli riktigt bra. om jag nu bara vill & såklart vill jag det. 2009 kommer innebär snyggare kropp, roligare jobb, antagligen en flytt hemifrån och massor annat spännande.

2009 började med gothia och göteborg. riktigt bra dagar tillsammans med tjejerna.
sen att dom spelade otroligt bra gjorde en riktigt stolt.
jag vet att jag, maria och zutt inte tränar dj18 eftersom det inte finns men gud jag var glad.
dom spelade otroligt bra innebandy och var så glada. den känsla borde vi alla ta med oss.
tyvärr åkte vi ut i kvartsfinalen mot pixbo men det va rätt. pixbo va grymma helt enkelt.

denna vecka innebär att det är nya tag på jobb, fullfart på träningen & innebandyn och massor med annat bra hoppas jag. idag känner jag mig bra. jag vet att det kommer stunder idag då jag lär känna mig ledsen men då kommer jag bara tänka på marias lilla vurpa i göteborg och genast lär tankarna försvinna. jag är stark, snart nog är jag mega stark både i hjärna, hjärta & kropp.

nu knyter vi skorna och tar oss framåt. kärlek gott folk, kärlek!


Kommentarer

  • Maria säger:

    Sålänge vurpan gjorde dig glad kan jag slänga mig i marken fler gånger :)



    tack för roliga dagar babe.



    Puss!

    2009-01-07 | 13:51:56
    Bloggadress: http://holymary.blogg.se/

Kommentera inlägget här: