Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

vilken vecka

Kategori: allt&inget.

ja det är inte mycket slappe tid jag lär ha denna veckan.
men om någon vill hjälpa mig att köra lite kläder imorgon är ni välkommna.
på lördag ska jag vara färdigpackad & utflyttad från kingstreet.
en dag lär jag flytta tillbaka till kingstreet, det är min favorit gata i landskrona.
där är många fina minnen både från 7 & nu 18.
ett tag framöver gäller dammhagsgatan sen får vi se vart jag bär av.

så veckan innebär jobb, träning, match & flytt.


ps. JAG TYCKER INTE OM ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

  • Kusin J säger:

    imorgon är det lunch hos bästa farmor :)

    2009-01-27 | 11:39:11
    Bloggadress: http://jojooo.blogg.se/
  • Julia säger:

    Låter som en händelserik vecka! :) VI ses ikväll snygging!

    2009-01-27 | 12:33:46
    Bloggadress: http://juliagabriella.blogg.se/
  • Klara säger:

    Hej Gabby, vart flyttar du, jag läste gatnamnet men har inte en aning om vart det är! Känns det bra? Ha det fint! Kram!

    2009-01-27 | 12:41:14
  • BALLE BANDIT säger:

    hej hej här i från Sthlm.

    Såg din kompis sofie fahlman innan på lunchen, (hon hälsar) hehe,

    men jag kan säga vad hon hade på sig,

    svarta latex byxor, du vet sådana som jag var med dig när du handla på väla.

    och en svart päls jacka av något slag.



    mvh balle från sthlm

    2009-01-27 | 13:23:49
  • gabby säger:

    hej klarrie :) det ligger vid pingstkyrkan, vid dammhagskolan. det känns bra :) hur har du det? du är saknad här hemma. PUSS!



    balle bandit, va träffade du min polare. gött att hon hälsade ;) haha hur är livet i stockholm? jag tar hand om din lilla pärla. MVH, gabbsan in LA

    2009-01-27 | 13:56:45
    Bloggadress: http://gabbyflabby.blogg.se/
  • BALLE BANDIT säger:

    jo livet i sthlm, just nu suger fett.

    jävla skrivar evil inte funka fan, blir så lack o trött, ska ta mig en kopp te nu och pigga upp sj inför sista mötet nu ikväll kl1 18:00.

    ciao

    2009-01-27 | 17:16:39

Kommentera inlägget här: