Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

wtf

Kategori: allt&inget.

hey you,
monday & det är t-day. vilket innebär träningsdag
tyvärr ingen innebandy men det blir lite on the gym.
sen ska jag hem, ta ett bad , måla naglarna & äta  JÄTTE lite popcorn.
min diet började idag men lite popcorn kan inte skada, bara lite ju.
sen ska jag slänga mig i bingen och läsa lite eller glo på lite love movie
tyvärr fungerar inte dagboken sen hittar jag inte stolthet&fördom.
jag gissar att stolthet &fördom ligger på den nya adressen.
på den adressen jag flyttar om 2 veckor.
& nä jag flyttar inte själv!

trevlig måndag gott folk.
& till the girls in FFF . ny vecka nya matcher, vilket innebär vinster.
vi skiter i veckan som gick & satsar på att krossa snobbarna från bunkeflo ;) hahaha



& en lite motivationsbild. haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: