Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

bara för "the boss" kräver det.

Kategori: allt&inget.

imorgon börjar jag på mitt nya lilla extra arbete.
min chef på det stället är en krävande chef.
det räcker inte att jag kommer i tid & gör det jag ska.
nä chefen kräver även bättre uppdateringar.
& eftersom jag nu ska bli en hårt arbetande försäljare
så är det ju bäst jag kommer igång med bloggandet snabbt.

jag skulle kunna berätta en del roliga historier om chefen
men eftersom hon bestämmer och jag är rädd om jobbet
så väljer jag att fortfarande bevara alla hennes bus.

men det jag vill komma fram till är :
det ska bli ett sant nöje att jobba för dig antonia "tojan" andersson

här kommer en bild på chefen .



det är även in en sån söt jordgubbe jag ska extra knäcka.
jag hoppas på stor försäljning & jag blir bästa jordgubbstösen av ALLA.

nu avslutar vi detta med ett citat från "fröken i jordgubben"

- går det bra att jag sover naken?

Kommentarer

  • Antonia säger:

    Haha sova naken? Det gör ALDRIG jag ;) Äntligen lite bättre uppdatering på den här bloggen, bra jobbat! Ses imorgon :)

    2009-06-03 | 22:26:53
  • Anonym säger:

    AHAHHAHA jag har sett Tojan sova naken! men med en pojke! det var faktiskt helt och håller mitt fel, jag bara klampade in i henne rum trots jag visste att hon hade "special company" haha, kommer du ihåg det Tojan? Lycka till på jobbet mina töser, Gabby, Klara, Tojan (ja... hehe) - ni gör jordgubbarna sötare än vad de redan är! spara några åt mig!

    2009-06-03 | 22:50:44
    Bloggadress: http://backpackerdeluxe.blogspot.com
  • chriss keller säger:

    får man rabatt eller hahahah

    2009-06-04 | 08:01:23
  • Antonia säger:

    Widdan vad gör du?? What happens outside Sweden stays outside Sweden! Har du glömt guideregeln nr 1?! Haha du råkade inte gå in, du ville in i rummet och hälsa på. Så det så ;) Haha det var roligt! Jordgubbar finns det om du kommer hem i juni...gör du det?

    2009-06-04 | 10:32:46
  • Anonym säger:

    Hahahhah! Okej. You got me. Jag ville komma in :) Haha! Vi tyckte nog det var roligt, men kanske inte ditt manliga sällskap tyckte det var lika roligt :) Jag kommer KANSKE inte hem i juni nej, jag hoppas mina favoriter (och jordgubbar) fortfarande finns kvar i augusti! <3

    2009-06-05 | 13:19:33
    Bloggadress: http://backpackerdeluxe.blogspot.com
  • Lina säger:

    Hörde att mor och far redan varit där :) Du är lätt den finaste jordgubbstösen.

    2009-06-05 | 19:09:30
    Bloggadress: http://linabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: