Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

hallå världen här är jag igen

Kategori: allt&inget.

redan onsdag vilket innebär träningsdag.
jag är inte just nu sugen på träning, men förhoppningsvis är jag ikväll
önskar bara jag kunder varit lite bättre med kosten.
men som sagt, det ska vara gott att leva annars kan det kvitta

igår tog vi fart mot malmö & den sydliga orten bunkeflostrand.
tulle skulle på studentmottagning hemma hos den där jensen.
men innan det tänkte vi slå två flygor i en smäll.
nu när vi ändå var i dom där trakterna kunde vi lika bra hälsa på lollo frallson.
vår kära & gamla arbetskollega. dom bodde i ett fint hus & lite tjock hade hon blivit
lollan & hennes man mange ska ha barn typ när som helst.
men det var riktigt trevligt & tulle fick många ideér till hennes kommande bok.

efter jag lämnat tulle på jensen böfhus så ringde jag min andra syster
klockan var sent och vi båda hungriga. tack & lov hann vi till inferno innan köket stängdes.
där njöt vi av en hamburgare & en kyckling sallad. vi delade så vi båda kunde smaka.
var i alla fall kanon gott och trevligt sällskap hade vi av adam & martin.
vid tolv tiden ringde lillasyster olsson och då var det dags mot bunkeflo igen.
först inom statoil för lite energie och sen ut på roaden.
det är ganska mysigt att köra där på E6:an utan blir med lite lastbilar som lyser upp.
ja man gled och njöt och sjöng otroligt högt när niklas strömstedt ploppade ur högtalarna.
det blev att jag skrek högt till oslagbara och kände ett sådant lite lyckorus.

nu blir det kaffe och kanske en promenad, men som sagt bara KANSKE !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: