Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

MINA VÄNNER!

Kategori: allt&inget.

HERREGUD vilken underbar kväll jag har.
& herregud vilka underbara vänner jag har.
JAG ÄLSKAR ER MED HELA MITT HJÄRTA,
klart jag har är lite småbeusad, men jag menar det ♥
givetvis saknas några. & WIDDI i norge KÄRLEK TILL DIG !!!!

wooohooo nu lyssnas det på "den där snygge måns"

imorgon jobb kl 10.00 , i bästa jordgubben
& just det , de ser ljust ut med E.H.

LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE

TACK
tulle, sara, li b, li h, tessan, elise, lina
denna kvällen är BÄST tack vare er ! KÄRLEK!
ja kvällens ord är Kärlek, take care!!!!!!

Kommentarer

  • W säger:

    Hahahha fylleinlägg, me like! naaaaw du är så söt gumman :) LÖÖÖÖÖÖÖÖÖVE! party i augusti, jag är hemma till din födelsedag!! :)

    2009-06-07 | 13:38:34
    Bloggadress: http://backpackerdeluxe.blogspot.com

Kommentera inlägget här: