Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

sommaren är kort

Kategori: allt&inget.

hej hopp gummi ....
idag är det måndag & en underbar sådan. det är 1 juni & sommar vädret är här.
dagen har spenderats i köket där jag lagade lunch till tulle
efter kl 12.00 har jag hängt i trädgården med klara rara, det var lovely.
solen stekte men tyvärr har jag tappat mig när det gäller solning & blir noll brun.
men imorgon ska man på det igen.

resten av kvällen kommer att bestå av träning & sen mys,pizza&filmkväll.
det var längesedan jag hade en sån kväll med fridisen.
men ikväll så sätter vi på mysfaktorn till max.

helgen då?
jo min helg var ljuvlig.
i fredags fyllde mina kära far år och det blev mys här hemma med farmor&mormor
vi satt länge och pratade och kollade igenom lite foton.
efter mormors hemgång så tog jag,pappa & tulle med oss dogarna ut (chivas&dogge)
vi följde farmor hem och promenerade vi vår underbara fina stad.
sen somnade jag gott i sängen.

upp tidigt på lördagen för en roadtrip  med bästs tjejerna (minus två)
det blev österlen och vädret var kanon ännu denna dag.
sol, bil, skratt och lite rädda för en svan kan nämnas.
kvällen somnade jag gott i tulles soffa & när dom andra skulle gå
var jag sleten & trött. jag gick hem och fick ett samtal som sen ledde till det andra.
detta samtal ledde sen till lite annat som jag inte går in på.
en helt underbar lördag minus den sista halvtimmen innan jag somnade.

söndagen, morsdag. grillade gott här hemma med mormor.
vi åt fina gubbar, mellon, hallon & smärig vaniljvisp.
på kvällen räkor, moblering och lite kanal 5 tittande.
ja en trevlig dag det med.

så i det stora hela var helgen lovely !


puss&kram


Kommentarer

  • BALLE BANDIT säger:

    hej, jag säger ju det, du tänker bara på en sak.

    Titta på hur du inledde det inlägget, det ska ju bli SNOPP där sen.



    hahahahahaha

    2009-06-02 | 10:52:49

Kommentera inlägget här: