Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

måndag ?

Kategori: allt&inget.

nu förtiden kvittar det om det är måndag tisdag eller onsdag.
nästan alla dagar är detsamma. jag har nästan alltid helg ju.
idag ska jag ut och lämna lite fler CV. ska även hinna med en fika med chris keller.
imorgon bär det av till italien för fröken keller, så jäkla avis är jag.

annars har min helg varit bra. fredagen en sväng till malmö för hm shopping.
men hittade inget lockande, så jag höll hårt i presentkorten.
sen blev det city gross och systemet med fröken johnsson.
vi inhandlade inför kvällen som skulle spenderas på kungsgatan 7.
där åt vi gott och tittade på lets dance finalen. allas vår magnus av.
jag somnade i soffan medan dom andra dansade till techno musik.
lite efter tolv kom taxin sen blev det bingen & en djävulsk romans.

lördagen blev en lång dag på stan tillsammans med sara, tessan & tulle.
vi fikade på 261 och spelade plump, gick en sväng i stans butiker, t&t inhandlade bh,
vi ramlade i trappan på bokia och vi fikade ännu en gång på 261.
sen hem och vila upp sig inför kvällen & vad hände på kvällen då.
jo vi var på 261 och ha det trevligt. sen cyklade jag hem med tulle i luren & mamma i fönstret.

söndagen bestod av mycket slappande och även lite häng hemma hos li&danne.

nä nu ska jag dricka lite kaffe & snygga till mig.
på lunchen bjuds det på stekt torsk med tillbehör.

Kommentarer

  • BALLE BANDIT säger:

    Alltså vad gör du på bilden.

    Minen som du ligger inne med är ju bara så sexig, så jag kan titta på den hela dagen:))))

    2009-03-30 | 12:53:56

Kommentera inlägget här: