Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

såklart lever jag!

Kategori: allt&inget.

efter mycket dåligt bloggande berättar jag nu att jag lever.
några saker är tunga för tillfället men att solen är här gör allt lättare.
vilket även mina nära & kära gör.
jag gillar lite att vara fattig men det är inte alls kul alltid.

så nu söker jag jobb för fullt & säljer mina kläder.
inte ALLA mina kläder, men en liten del i alla fall.

så nu undrar jag , vem vill köpa denna fina klänningen av mig.
den är aldrig använd utan hänger bara fint bland mina andra kläder.
jag lovar ni kan få ett fynd pris ;) hahaha
jag tror min största kund blir frida i alla fall. hon är redan på gång med sina inköp.


denna klänningen var inte så snygg på mig, men kanske på dig..haha

Kommentarer

  • Lina säger:

    Är väl bra att rensa garderoben lite fattig som rik, sepciellt när den innehåller så mkt som din ;)

    Skriv gärna ett mejl om vad som händer i livet bejb, hatar att vara ovetande :(

    Puss

    2009-03-26 | 18:30:03
    Bloggadress: http://linabina.blogg.se/
  • Anonym säger:

    vilken storlek är det och vad vill du ha för klänningen ? om den finns kvar då förstås ;P

    2009-04-09 | 10:55:42
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/emeliemnilsson

Kommentera inlägget här: