Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

T G I F

Kategori: allt&inget.

vädret är skit och jag som så gärna hade fått in lite vår känslor.
mycket har varit jobbigt på sistonade & nästan inget blir lättare.
men  jag vet att allt löser sig, därför försöker jag inte tänka för mycket.

nu ska jag klä på mig sen ut på road trip och jobba.
ikväll ska jag hem till min bästa vän, blir säkert väldigt mysigt
imorgon är det 25-års fest & då ska eric grattas.

nä nu ska jag klä mig sen blir det bilen & en red bull.


eric får jag låna din soffa imorgon? så ska jag bjuda er på en show.

Kommentarer

  • BALLE BANDIT säger:

    Gabbyflabby värsta BANGERN

    2009-03-06 | 14:39:51
  • Eric säger:

    Soffan är din Gabby!

    2009-03-06 | 18:37:04

Kommentera inlägget här: