Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

kukar

Kategori: allt&inget.

jag sitter hemma vid datan & läser lite bloggar
helt plötsligt ringer telefonen.
HEMTELEFONEN , puuuhhh jobbigt var tvungen att resa mig för att nå den
(ring mobil, alltid bredvid mig)

det var min kära mamma som ringde, så här kommer samtalet
G=Gabriella (alltså jag) A=Agnetha (alltså mamma)

G -
Hej det är Gabriella ( mamma hörde nog bara ELLA precis som alla andra)
A - Hej! jag är på väg hem från jobb, vad gör du?
G - Sitter bara vid datorn sen kukar jag lite nudlar.
A - VAAAAAAAAAAAAA?
G -  Oj jag menade KOKAR lite nudlar.

givetvis fortsatte samtalet men jag tyckteinte det var lika intressant.
det var första gången jag sa ordet kuk till mamma, i alla fall i plural


lilla mor som inte vill vara med på närbild ♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hahahahah vad roligt! :)

    2009-05-19 | 14:33:42
    Bloggadress: http://backpackerdeluxe.blogspot.com
  • BALLE BANDIT säger:

    Gabby tänker du bara på kukar hela tiden?????????????????????

    2009-05-27 | 13:40:49
  • Antonia säger:

    GABBY! Vad är detta för stil? Du lovade mig och Klara en uppdaterad blogg varje morgon eftersom du gick upp mycket tidigare än vad vi gör. Jag väntar fortfarande ;)

    2009-05-28 | 08:32:36

Kommentera inlägget här: