Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

T G I F

Kategori: allt&inget.

det är ingen vanlig dag för det är världens bästa pappas födelsedag. HURRA HURRA HURRA!

I dag fredag och jag är upp med tuppen platta håret och strycka kläder ska göras.
sen ska jag ladda inför dagens uppdrag. jag hoppas alla håller tummarna för mig.
07.58 går tåget mot malmö & efter som jag inte är en van pendalre ska min bästis stöta mig.
ikväll ska vi fira pappa, men tyvärr kommer mamma missa detta roliga partaj.
hon ska i väg med jobb & då får jag och tulle ta hand om vår pappa.
ja pappa blir som vanligt 38 och är lika snygg som 28.

imorgon ska vädret bli kanon och dagen ska då tillbringas med världens bästa vänner.
ja dom som får mina soliga dagar att kännas som en drömdag.
skivor ska brännas och bilen ska tankas sen bär det söder ut.

nä håll tummarna idag & speciellt kl 13.00 !

det ska va gött och leva, annars kan det kvitta ♥

Kommentarer

  • Maria säger:

    GOOD LUCK GABS! Jag kommer hålla både tummar och tår för dig, det kommer gå kanon!



    2009-05-29 | 07:12:09
    Bloggadress: http://holymary.blogg.se/

Kommentera inlägget här: