Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

alla dessa klagomål

Kategori: allt&inget.

förlåt nicke nyfiken (även kallad tulle), king kong och alla mina andra tusen läsare för denna enormt dåliga uppdatering. men nu kommer en i alla fall och bättre ska jag bli.

denna lediga onsdag morgon började med mig och ed i sängen, jag låg under täcket och han var på tv. somnade om och vaknade sen vid halv elva, då var det dags att ta tag i sig själv.

slängde på mig lite kläder och begav mig till esprosso house för frukost och julpynt. kom nästan precis hem och med mig hade jag två lussebullar till tulle. nu ska jag strax ut med fina chivas som inte var så fin igår utan bara enormt jobbig under vår promenad. men jag älskar honom ändå. kl 14.oo möte på EH där ska jag inte glömma att nämna NINA MOLIN. efter mötet beger jag mig till nautilus för lite formande av kroppen och ikväll ska det kollas lite innebandy men bara LITE. ska även dejt med li och sen beger jag mig mot syd.

okej vad ska mer nämnas jo en sak INNEBANDY= SUG! tack och lov missar jag matchen på fredag då jag ska kolla in new moon istället. sorry där sara l-0 och resten av laget men den där cullen går före att se er spela ;) håller givetvis tummarna trots att det är SUG! matchen på söndag känns inte allt för motiverande och om ärligheten ska fram så finns där inte mycket som kan motivera mig just nu.

ja hade det inte varit för lagfester och en del lagkamrater hade jag slutat för längesedan och givetvis för jag älskar att spela. men ibland så tar en lagsport mer av en än vad man får tillbaka.

längar som tusan till på fredag inte bara för new moon men även att få träffa så många av mina fina vänner. jag är så tacksam för dom alla och bara tanken på att jag har så bra vänner gör mig varm. givetvis saknas en del, men som sagt ni finns nära ändå. & att man har en tulle i sitt liv betyder mycket, mer än hon kan förstå.

nä nu promenad i regnet och bättre uppdatering kan ni förvänta er.

so long my fans !

Kommentarer

  • Kusin J säger:

    du verkar väldigt busy.. är du hemma efter 5? :) puss

    2009-11-18 | 15:59:31
    Bloggadress: http://jojooo.blogg.se/
  • King Kong säger:

    Vi klagar inte. Vill ju bara ha mer uppdateringar om vad som händer! :) Och fina bilder såklart! ;) Ta hand om dig i blåsten.

    2009-11-18 | 20:44:19
  • Lina säger:

    E så avvis på att ni varit och sett new moon! Finns ingen jag hellre skulle gå och se den med. Fan va vi garva förra gången, var det en komedi lr :)



    Ur London Fan...

    2009-11-21 | 16:40:24
    Bloggadress: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här: