Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

2009-10-09 ca 13.20

Kategori: allt&inget.

nu har cykelturen avvarkats , en sväng på kvantum sen vidare tll city gross.
har även hunnit laga lunch, ätit lunch tillsammans med tulle.
varit ute med världens finaste chivas & nu sitter jag här IGEN.

ska strax bege mig ner mot stan & jobb.
funderar på att ha klä mig med lite fräsha kläder så att OM
man paller efter jobb ta ett glas vin tillsammans med sara & vem mer som tänkas kan.
annars önskar jag mina lagkamrater lycka till i matchen mot röke.
själv blir det långöppet på EH idag då det är kulturnatt i landskrona.

nä nu ska jag uppdatera ipoden som jag numera döpt till sture.
in på sture ska några klassiker, ja blir lite sån där mys musik.

& som man säger in the army.?!
klart, slut, kom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: