Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

dessa utgifter

Kategori: allt&inget.

när lönen kommer denna månaden ska jag:

köpa gymkort
besöka världens bästa frisör för att snygga till mig
köpa något till läpparna. det kan bli glans eller stift eller något annat.

det var mina tre måste saker, förutom lite räkningar, ja jag har sådana!?
annars kanske lite shopping också & givetvis betala av en skuld till mormor.

snipp snapp snutt, så var alla pengar slut.

& en sak kom jag på, hade även tänkt börja med julklapparna.
ohhh lotto vinst kom till mamma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

  • Lina säger:

    Jag är stolt över dina ekonomiska planer Gabbs...puss på dig.

    2009-10-20 | 02:25:55
    Bloggadress: http://linabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: