Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

en LÅNG söndag

Kategori: allt&inget.

kl 08.30 igår så klev jag upp hur sängen.
tog ett bad och gjorde mig väldigt läcker.
först kalas @ marys och det var väldigt gott, tack snälla maria!
sen hem till mormor och låna bilen.
efter det blev det en sväng till EH, CG och till slut konsum.
vid tre tiden blev det upphämtning av nina molin.

jag & nina begav oss till staffanstorp för att kolla in tulle & di blå.
tyvärr gav inte innebandy några woohoo känslor.
i mitten av andra så skadade sig tulle och då blev det ännu tråkigare.
så i sista pausen gick jag på toa. när jag var på toaletten så tänkte jag lite
tänk om tulle skadat sig lite allvarligare då hade jag kanske behövt leka ambulans.
ojoj värsta greys scenerna spelade i mitt lilla huvud. jag såg hur jag bar henne
& slängde in henne i bilen som tog oss i full fart till sjukhuset.
till slut gick jag ut från toa & dom kom fröken molin
- alltså gabby vi får nog åka in med tulle på sjukhuset !
kolla vad lite tänkade på toa kan ställa till med.

så jag & nina började leka greys igen & tulle var vår patient.
vi körde henne till lunds akut och där satt vi LÄNGE.
men tack & lov så visste vi hur vi skulle roa oss.
vi lekte doktor, vi kollade lufttrycket, mms:ade fina mms till sara
& massor av annat skoj.

efter lite mer än 5 timmar kom vi där i från.
en arg tulle vägrade kryckor & valde att hoppa på ett ben.
vi körde till malmö för att lämna nina & äta på MC
men eftersom ninas puss till trellehåla gick lite senare
så valde vi att lämna henne lite söder ut

japp bilen styrdes mot trelleborg & nina kom fram snabbare.
vid ett var vi hemma i LA & då blev det bingen.

nästa inlägg kommer ni få se alla roliga MMS vi skicka till Sara Lindell-Olsson

ps. tulle har ont och det är synd om henne.
ps 2. idag börjar U serien, joohoooo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: