Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

ett inlägg till king kong

Kategori: allt&inget.

kära king kong,
eftersom du säkert är en av få människor på denna planet som gillar "de små korvarna" så kan jag som den snälla människa jag är ge dig ett foto eller två. på fotot kommer endast korvarna synas, helbild krävs lite mer komplimanger. ge mig din adress så postar jag en idolbild givetvis med en liten hälsning ;)

trevlig helg king kong , du är min trognaste läsare!

kärlek&varm
gabriella "gabbyflabby" olsson

Kommentarer

  • King Kong säger:

    Hahaha. Som din trognaste läsare så bockar och bugar jag ödmjukast! :) P.s Glöm inte signera bilderna!! ;)

    2009-10-16 | 14:27:26
  • King Kong säger:

    Shit var e mitt hyfs!! Glömde ju att önska dig oxå en trevlig helg och vinst om du nu spelar match i helgen. Kramar.

    2009-10-16 | 14:29:00

Kommentera inlägget här: