Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

förra årets favorit

Kategori: allt&inget.

förra året köpte jag en fuskpäls som jag älskar
jag kommer älska den lika mycket denna vintern
så förra årets favorit kommer stanna kvar i år med

det är tack vara denna bilden jag fick ett MÅSTE HA begär.



sen har jag en fråga till mina älskade kusiner.
vads sägs om en favorit i repris i år, att åka till köpenhamn?
det var ju underbart förra året & det kan bara bli bättre. på?

nu har jag gjort det mysigt här hemma , så nu tar jag en kopp te & myser.

Kommentarer

  • Kusin J säger:

    jag följer gäääärna med! :) helst på en helg dock, men det kan säkert lösas annars också :) puss!

    2009-10-27 | 09:57:18
    Bloggadress: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: