Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

FREDAGSMYS

Kategori: allt&inget.

jaha fredag kl 08.12 och jag motiverar mig för en tur till the gym.
februari 2009 var månaden då jag blev arbetlös & samma månad gick mitt gym kort ut. sedan dess har jag inte haft så mycket pengar över så ett nytt gymkort var inte prio 1. men nu så, idag ska ett nytt gymkort köpas och jag lär åter hänga på nautilus. så nu hoppar vi på cyklen & sen tar vi kvantum på vägen hem.
12.30 blir det jobb vilket är det enda som är planerat för dagen.

& är kommer en motivationshöjare. visst vill man se ut så, shit pommes!



igår hängde jag med dessa snyggingarna plus danne.
av en konstig anledning så vi nog ligga "glada" ut igår.
& glöm ej att idag får en del pengar på kontot, tjenare!!!!!!!!!



snart är kaffet slut & då säger vi bye bye.

Kommentarer

  • King Kong säger:

    Hahahahaha...rolig bild! Muntergökarna? :) Kram.

    2009-10-23 | 09:03:40

Kommentera inlägget här: