Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

gabriella, även kallad lipsillen

Kategori: allt&inget.

nu har tränat, varit ute på promenad med älsklings chivas, ätit lunch & gråtit några skvättar. efter lunchen tog jag med en stor kopp kaffe och satte mig på soffan och slog på tv:n. jag hamnade på tv4 där dom visade ghost whisperer. det hela slutade med att där satt jag och lipade. visst att jag alltid bölar när det kommer till tv och film, men någon gång får jag ge mig. kanske beror det på tjej-veckan eller att jag är ledsen för att vi tog beslutet. jag vet till hundra att det va rätt, men lite saknad får man känna :) nä nu ska denna känsliga fjolla tuffa till sig själv så att jag kan dela ut en eller kanske två hårda tacklingar på kvällens match.


vilka vågar möta oss ? farliga babes ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: