Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

gårdagens SMS/MMS till Sara Lindell-Olsson

Kategori: allt&inget.

MMS 1.
så blå är tulles fot, jag hittade denna handen undra om den tillhör någon ;)


MMS 2.
just det dom förflyttar oss till psyket , vi fattar inte varför?


SMS 1.
Du borde nog också läggas in, du har en psykisk sjukdom som gäller att vara besatt av en sjukdom kallad OTH.

MMS 3.
Tulle har nu börjat spela död så att vi kan få hjälp inom snarast, vi tycker på knappen NU!


SMS 2.
Nä dom låter tulle dö, ingen hjälp vi får :(

SMS 3
Ganska illa får jag säga men vi försöker spela att Nina också är sjuk

MMS 4
Nu har vi tagit det steget längre, vi lossar att tulle blivit kidnappad, ojoj vad läkarna ska få fart i röven.


SMS 4
Tyvärr så tyckte läkaren bara att det var skönt med en patient mindre så hon är fortfarande borta. men vi börjar hota dom med att ringa Sverker på plus, du vet snubben på SVT. Jo jag funderar också att röntga tarmarna då jag har lite problem med lufttrycket.



Detta var alla sms/mms sara fick ta emot från en rastlös trio.


Kommentarer

  • Nina säger:

    Haha, sjuk roligt. LÄnge sen jag hade ett sådant skrattanfall

    Men nog rolgare om man var där..

    2009-10-12 | 15:33:16
    Bloggadress: http://enbitavnina.blogg.se/
  • Lina säger:

    LOL...ni är sjuka.

    2009-10-13 | 01:18:11
    Bloggadress: http://linabina.blogg.se/
  • zutt säger:

    tulle ser väldigt glad ut med tanke på att hon är död haha

    2009-10-13 | 22:52:02

Kommentera inlägget här: