Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

jag är trött

Kategori: allt&inget.

fredrika är du hemma? jag vill veta om du är hemma :)
jag tror du är hemma , så jag ringer dig sen .

igår var jag i olofström för att kolla innebandy.
stanstad förtjänade mer än 0 poäng.
som dom jobbade och som dom ville mycket.
tyvärr höll det i hela vägen & olfoström visade varför dom är obesegrade.
kl 01.15 var man hemma i landskrona igen, då blev det bingen.

nu ska jag tvinga mig till att träna, men jag är ju trött
14.00 är det jobb som gäller & röd dag innebär lite mer i lön ;)
efter jobb vet jag inte vad som sker, den som lever får se.
i natt ska man vara en snäll syster igen & hämta zulle (tulle&zutt)

nä nu ska träningskläderna på sen ska jag TRÄNA!

& en sak till: HEJ TAIP !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: