Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

krossa FCH

Kategori: allt&inget.

ikväll är det match på IH , FC Helsingborg står för motståndet.
jag hoppas och tror på vinst, då skivan jag precis fixat heter KROSSA FCH!
så tjejer ladda nu så kommer jag till matchen med pep pep pep musik.
medans vi krossar på IH så hoppas jag att en annan krossar i idol.
ikväll hoppas jag att eddie kickar ass, för han sjunger den absolut bästa MJ låten.

så strax ska jag hem till mormor och laddad med thai mat.
idag är det också 17 år sedan morfar gick bort.
min fina goa morfar som luktad tobak och var underbar.
så varje år den 16 oktober äter vi asiatiskt med mormor
morfar fick även en fin blomma på minneslunden, tyvärr blev det ingen wirre.
annars är wirre ett måste för morfar medans farfar mer körde på rom&cola.

trots att jag bara var 7 år när morfar gick bort minns jag den tydligt.
jag hade tillbringat dagen med elise & hennes familj på aquakul i malmö.
när jag kom hem såg jag malin gråtandes och då förstod jag.
på kvällen satt jag och kollade upp på alla stjänor och då tänkte jag att det
var där man hamnade. ja man blir en stjärna som lyser och vakar över dom där nere.
än idag gillar jag den tanken och jag kan verkligen se hur stolta både
morfar och farfar är över sina barnbarn.

ja morfar och farfar ni saknas varje dag ska ni veta.

så nu bjöd jag både på match uppladdning och lite känslor.

ett , två, tre, NU TAGGAR VI TILL !!!!!!!!!!!!!!
& om vi vinner bjuder jag på en hejarramsa imorgon.
en påminnelse är i alla fall gothia.


Kommentarer

  • King Kong säger:

    Vadå om ni nu vinner?? Det heter när ni vinner! HEJA HEJA HEJA!! :)

    2009-10-17 | 09:29:25

Kommentera inlägget här: