Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

& så kommer hejarramsan

Kategori: allt&inget.

det hela hände när vi var på gothia i januari.
jag, mary & zutt var ledare för ett gäng härliga tjejer.
i bussen hem från en match träffade tjejerna på ett gäng småpojkar.
när dom fick reda på att vi var från Landskrona så
skulle dom genast börja grilla oss då de var från helsingborg.
till slut slutade med att vi alla skrek lite ramsor mot varandra.
detta tyckte jag var mega rolig, då jag är lättroad.

som den mogna människa jag är så kom jag igång.
så ja där stod jag och sker ramsor mot ett pojklag födda 95

och här kommer favorit ramsan

FCH LÄTT ATT SLÅ, FCH LÄTT ATT SLÅ, FCH LÄTT ATT SLÅ.

Vi vann såklart mot FCH igår men det var inte så LÄTT!

nu blir det strax jobb. tjing!

Kommentarer

  • Anna säger:

    haha ja den bussturen i Gbg glömmer man inte :) Vi blev som vildar, haha. Det bästa var ändå att dem tjeckierna hejade på oss =) haha

    2009-10-19 | 23:17:02

Kommentera inlägget här: