Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

sitter ni ner?

Kategori: allt&inget.

jag har något att berätta, något stort. ja jävligt stort!!!
idag hände det som aldrig händer, JAG GJORDE MÅL!!!!!!!!!!!!

detta händer ALDRIG, okej sådär en gång om året (förra året 2 mål).
så från och med nu vill jag gärna bli kallade gabriella "målgöraren" olsson

nä nu ska jag sova, jobb kl 07.00 imorgon. så kl 05.30 ringer klockan.

& en sak till, tack maria för den underbara passningen.


jag tillsammans med fina maria som gav mig en underbar passning.

Kommentarer

  • Kusin J säger:

    GRATTIS! en olsson till det! :) men vad blev matchen?

    2009-10-28 | 09:48:54
    Bloggadress: http://jojooo.blogg.se/
  • King Kong säger:

    Shit! Här händer det grejor! Ny design och så går du och gör mål!!! Inga dåliga grejor! Ha en fin kväll. :)

    2009-10-28 | 20:03:12

Kommentera inlägget här: