Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

vad äter dom?!?!?

Kategori: allt&inget.

var precis inne på falcons hemsida och tittade runt.
kom in på f12 och deras sida. jag började kolla vilka som spelade i laget.
efter kollat igenom nästa hela laget så kom jag fram till att 50% av laget är längre än mig!!! alltså mer än hälften av spelarna i f12 är alltså längre än mig, ja jag gabriella olsson 24 år. dom ser ju inte ut att vara mer än två tollar höga när dom är på planen. så nu är frågan , ser jag ut att bara vara en tolle hög på planen? ser alla ut som långbenar jämfört mig med? jag fattar noll, men tyvärr kan jag ju inte trolla fram 10 cm till.

Kommentarer

  • zutt säger:

    gabbs du är bara en halv tolle hög....

    2009-10-27 | 19:48:45

Kommentera inlägget här: