Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

är hon tillbaka?!

Kategori: allt&inget.

ohh jag vad var sugen på att blogga idag så vi börjar med en list, tjoohoo!

Dagens humör: trött trött men är på min andra kopp kaffe så snart är allt på topp.
Dagens borde: Säg upp mitt gymkort och ge mig ut för att springa.
Dagens frisyr: Slarvigt
Dagens smink: Inget alls
Dagens klädsel: Just nu jeans och grå hoodie, men snart EH skjorta och förkläde :)
Dagens favoritlåt: -
Dagens planer: Göra kaffe, bre mackor, plocka disk, städa, vara trevlig, slänga sopor sen slöa
Dagens vill ha: Pengar
Dagens längtan: till sommaren! grekland, robyn, roxette i götet och annat härligt.
Dagens beroende: k&c (kaffe and coca cola)
Dagens tråkigaste: Att jag är såå trött och har lite pengar kvar på kontot.
Helgens bästa: mys med tjejerna i söndags
Helgens mest efterlängtade: pengar
Helgens pinsamaste: inget
Dagens motto: vill man, så kan man


ses igen om ett år, ciao!

Kommentarer

  • Tojan säger:

    NOOOOO! Fortsätt!!

    2011-05-17 | 21:00:45
  • Reka säger:

    Det var väl på tiden att du skrev igen :)

    2011-07-11 | 23:45:18

Kommentera inlägget här: