Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

jag som aldrig bloggar

Kategori: allt&inget.

 
men nu tänkte jag smälla in en rad eller två..
 
sitter hemma i ett lugnt och tyst hus. har jobbat lite timmar idag och ikväll är det workshop som gäller.
christian är nere i trelleborg för jobb & träning. carl är hemma hos sin farmor.
 
skrev ju att jag skulle skriva om min förlossning, men det tar vi en annan dag.
inte för att det kommer bli en jättelång berättelse men just nu hinner jag inte.
 
annars är det mindre än 1 månad kvar tills jag börjar jobba fullt igen, herregud säger jag bara.
nä nu ska christian vara pappa ledig i sådär 9 månader, han kommer älska det!
bästa med att jag kommer börja jobba igen är att vi kommer få mycket mer tid tillsammans som familj.
givetvis kommer jag längta efter ihjäl mig efter carl men det gör ju christian nu.
 
nä nu ska jag göra mig redo för en tur till min gamla hemstad malmö, där jag bodde i 9 LÅNGA månader ;)
tänk att jag kunde få christian att flytta till landskrona, trodde jag aldrig för 3 år sedan.
men han blev ju kär i huset och jag vet att han är förälskad i landskrona också.
 
ha en härlig kväll alla och skit i grey´s klockan nio, det är ju DALLAS då!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: